Nazwa gminy:
Rodzaj gminy:
Województwo:
Liczba mieszkańców:
 
Gmina Aleksandrów Łódzki Gmina Babimost Gmina Barciany Gmina Biecz Gmina Błonie Gmina Bodzechów Gmina Chmielnik Gmina Choroszcz Gmina Czerniewice Gmina Dąbie Gmina Dąbrowa Tarnowska Gmina Dębica Gmina Dębno Gmina Długołęka Gmina Dmosin Gmina Dobrzeń Wielki Gmina Dopiewo Gmina Duszniki Gmina Dywity Gmina Gierałtowice Gmina Godów Gmina Gromadka Gmina i Miasto Czerwieńsk Gmina i Miasto Warta Gmina Iława Gmina Iwaniska Gmina Jabłonna Gmina Jabłonna Gmina Jarosław Gmina Jeżów Gmina Kargowa Gmina Kisielice Gmina Kleczew Gmina Kleszczewo Gmina Kleszczów Gmina Kobierzyce Gmina Kobylanka Gmina Komorniki Gmina Konopnica Gmina Korsze Gmina Kosakowo Gmina Krasne Gmina Krupski Młyn Gmina Książki Gmina Legnickie Pole Gmina Lesznowola Gmina Lewin Brzeski Gmina Linia Gmina Lubartów Gmina Lubsko Gmina Lutowiska Gmina Łącko Gmina Łukta Gmina Miasta Ozorkowa Gmina Miasto Dębica Gmina Miasto Koszalin Gmina Miasto Mysłowice Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski Gmina Miasto Rzeszów Gmina Miasto Sochaczew Gmina Miasto Szczecin Gmina Miasto Zgierz Gmina Miejsce Piastowe Gmina Miejska Duszniki-Zdrój Gmina Miejska Łeba Gmina Miejska Polanica - Zdrój Gmina Miejska Wąbrzeźno Gmina Miejska Zawidów Gmina Morawica Gmina Mszczonów Gmina Narewka Gmina Nowa Ruda Gmina Nowe Miasto Lubawskie Gmina Orzysz Gmina Osiek Jasielski Gmina Ośno Lubuskie Gmina Ozorków Gmina Pawłosiów Gmina Poczesna Gmina Polkowice Gmina Postomino Gmina Przemków Gmina Pułtusk Gmina Raciechowice Gmina Rakoniewice Gmina Rusiec Gmina Sitkówka-Nowiny Gmina Skrzyszów Gmina Solina Gmina Stare Miasto Gmina Strawczyn Gmina Sulechów Gmina Sulęcin Gmina Suwałki Gmina Świdnica Gmina Świebodzice Gmina Święta Katarzyna Gmina Świlcza Gmina Tarczyn Gmina Teresin Gmina Tryńcza Gmina Ujazd Gmina Wasilków Gmina Wielka Wieś Gmina Wołczyn Gmina Wólka Gmina Zadzim Gmina Zgorzelec Gmina Zielona Góra Gmina Złota Gmina Żagań Gmina Żelechlinek Gmina Żukowo Miasto Bartoszyce Miasto Bydgoszcz Miasto Dąbrowa Górnicza Miasto Ełk Miasto Gorzów Wielkopolski Miasto Hrubieszów Miasto i Gmina Bogatynia Miasto i Gmina Buk Miasto i Gmina Chocianów Miasto i Gmina Czerniejewo Miasto i Gmina Gniewkowo Miasto i Gmina Góra Kalwaria Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie Miasto i Gmina Karlino Miasto i Gmina Kolbuszowa Miasto i Gmina Krzyż Wielkopolski Miasto i Gmina Lesko Miasto i Gmina Międzylesie Miasto i Gmina Nekla Miasto i Gmina Ożarów Mazowiecki Miasto i Gmina Pilawa Miasto i Gmina Staszów Miasto Jarosław Miasto Konstantynów Łódzki Miasto Kutno Miasto Lubaczów Miasto Nowy Dwór Mazowiecki Miasto Otwock Miasto Pabianice Miasto Pieszyce Miasto Puck Miasto Rydułtowy Miasto Sandomierz Miasto Słupsk Miasto Sosnowiec Miasto Tarnobrzeg Miasto Włocławek Miasto Wodzisław Śląski Urząd Gminy i Miasta Odolanów

Plan Działań PR

Plan działań PR
dla gmin/miast uczestniczących w konkursie
"Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji

Lp.CzasDziałania
1.Po złożeniu deklaracji uczestnictwa w konkursie, przez cały proces weryfikacji, do Gali Finałowej (wrzesień).1. Umieszczenie informacji o uczestnictwie gminy (miasta) w konkursie "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji":
  • w bieżących informacjach o gminie (mieście);
  • w prezentacjach o gminie;
  • w Internecie;
  • w reklamach prasowych;
  • w artykułach sponsorowanych;
  • w reklamie TV;
  • na bilbordach, banerach reklamowych.
2. Poinformowanie o udziale w konkursie głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji. 3. Informowanie o udziale w konkursie władz regionalnych i wojewódzkich. 4. Przekazywanie informacji o udziale w konkursie przez przedstawicieli urzędu we wszelkich wystąpieniach publicznych
2.Po złożeniu deklaracji przystąpienia, najpóźniej do końca kwietnia.Poinformowanie o przystąpieniu do konkursu "Gmina Fair Play" i poddaniu się weryfikacji:
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie o przystąpieniu do programu wszystkich pracowników urzędu.
3.I połowa czerwca - po otrzymaniu z biura konkursu pisemnej informacji o zakwalifikowaniu gminy (miasta) do II etapu konkursu.Poinformowanie o zakwalifikowaniu gminy (miasta) do II etapu konkursu "Gmina Fair Play":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie wszystkich pracowników urzędu.
4.Czerwiec/lipiec/sierpień.1. Poinformowanie wszystkich pracowników urzędu o planowanym audycie w gminie (mieście) wraz z podaniem dokładnej daty i godziny (w szczególności poinformowanie osób, które spotkają się z audytorem, tj. wójt (burmistrz, prezydent), przedstawiciel wydziału inwestycji, przedstawiciele wydziałów obsługujących inwestorów, przedstawiciel wydziału promocji, osoba odpowiedzialna za udział gminy w konkursie.

2. Poinformowanie mediów o planowanym audycie w urzędzie (podanie daty, godziny i miejsca) oraz zaproszenie do udziału w spotkaniu.
5.Wrzesień - po otrzymaniu z biura konkursu pisemnej informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play".1. Poinformowanie o uzyskaniu certyfikatu i tytułu "Gmina Fair Play":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie wszystkich pracowników urzędu.
2. Informowanie o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play" we wszelkich wystąpieniach publicznych.
6.Po otrzymaniu pisemnej informacji z biura konkursu o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play".Umieszczanie logo "Gmina Fair Play":
  • na materiałach urzędowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach;
  • w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, kubki, koszulki i inne);
  • w prezentacjach o gminie/mieście (filmy VHS, DVD, CD);
  • w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody; listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych):
    • w reklamach prasowych,
    • w artykułach sponsorowanych,
    • w reklamie TV,
  • na bilbordach, banerach reklamowych;
  • na budynku urzędu;
  • umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" przy wszystkich drogach dojazdowych do gminy.

Powrót